Monday, October 1, 2007

Hari terakhir Video Percuma penjana Wang!




Jangan sangka bahan percuma tidak berkualiti!

Tapi saya akui yang perkara begini memang
jarang berlaku... kerana kebanyakan produk
percuma yang diedarkan tidak menepati citarasa
saya.

Jadi, berikan perhatian kepada apa yang saya
ingin kongsi bersama di sini.

"Video Percuma Dot Com" adalah produk terbaru
keluaran saudara Zamri Nanyan dan Mohd Sufian.

Sekali lihat, memang saya tidak menyangka yang
ianya diberikan tanpa sebarang caj.

11 Video Tutorial... Percuma?

Pasti anda pun kurang percaya.

Apa yang saya buat seterusnya ialah mendaftar
di laman web tersebut, dan anda juga boleh
berbuat demikian di:

http://videopercuma.com/r/affiliate

Wow! Selepas menonton beberapa video tutorial
yang diberikan, saya terkejut kerana saya
pernah melihat video tutorial sebegini dijual
di internet pada harga USD$24.95.

Dan lagi, Video Percuma yang diberikan oleh
Zamri Nanyan dan Mohd Sufian adalah di dalam
Bahasa Malaysia - sesuatu yang belum pernah
dilakukan sebelum ini.

Saya menonton satu per satu video tutorial
yang diberikan dan terus terang saya katakan
yang video-video ini memang hebat dan mampu
menerangkan beberapa perkara yang begitu
penting untuk seseorang memulakan perniagaan
internet pertama mereka.

Belum sempat rasa teruja saya hilang, saudara
Zamri Nanyan memberikan satu lagi kejutan
dengan video tutorial istimewa beliau.

Saya tak pasti jika beliau membenarkan saya
menceritakan mengenai video istimewa ini
di sini, namun saya rasa kurang puas sekiranya
saya tidak nyatakannya di sini.

"Video Percuma dot Com" bukan sekadar video
percuma yang memberikan ilmu yang berguna
kepada anda, tetapi ianya juga satu sistem
pemasaran viral yang mampu menjana pendapatan
tambahan kepada anda... dan segalanya ada
dinyatakan di dalam video istimewa ini.

Jika anda tidak mempunyai laman web sendiri
dan mahu menjana pendapatan sebagai affiliate,
inilah laman web yang anda cari-cari selama
ini.

Cuma ikuti arahan di dalam video istimewa
yang disediakan, mulakan promosi dan anda
mampu membina pendapatan dari 9 sumber yang
disenaraikan.

Inilah yang dikatan multiple streams of income.

Hebat, bukan?

Baiklah, saya tak dapat cerita dengan lebih
lanjut mengenai video istimewa ini kerana
anda juga boleh menontonnya sendiri.

Cuma daftar melalui link di bawah dan pastikan
anda menonton ke semua video yang disediakan
(termasuk video istimewa yang saya nyatakan
di atas).

http://videopercuma.com

ps1. Pastikan anda tidak terlupa untuk menonton
video istimewa yang disediakan, ye!
ps2. Pada pengunjung ..30/9 adalah hari terakhir anda mendaftar untuk mendapatkan video percumua ini.

Klik dan daftar PERCUMA -->
http://videopercuma.com
Jangan lepaskan peluang terakhir ini!



No comments: