Friday, September 21, 2007

Kehebatan Produk Digital dan MLM di Internet

Kehebatan Produk Digital dan MLM di Internet
oleh Zamri Nanyan

Perniagaan MLM di internet mempunyai pelbagai
kelebihan disebabkan terdapat banyak perkara
yang boleh anda lakukan untuk mencari prospek
dan membina jaringan ahli anda sendiri.

Pada masa yang sama, anda juga boleh menjana
pendapatan sampingan samaada anda dapat menaja
ahli baru ke dalam program MLM anda ataupun
tidak.

Mungkin anda keliru.

Bagaimana anda boleh menjana pendapatan
sampingan sekiranya anda tidak menjual produk
MLM anda atau menaja ahli baru?

Mungkin juga anda mempunyai soalan sebegini -
bagaimana saya boleh melakukannya?

Baiklah, saya akan berikan satu cara bagaimana
saya melakukannya berserta contoh nyata yang
masih saya praktikkan di sini.

Jawapannya ialah dengan menjadikan program MLM
anda sebagai saluran pendapatan kedua selepas
anda berjaya menjual produk yang bersesuaian
kepada pelanggan anda.

Produk yang saya maksudkan ialah produk digital
yang mudah dicipta dan juga tidak akan habis
dijual walaupun terdapat pembeli setiap hari.

Untuk memudahkan pemahaman anda, saya akan
berikan contoh laman web yang saya bina di
bawah:

http://www.OnlineProfitsMadeSimple.com

Jika anda lawati laman web tersebut, anda akan
dapati yang saya menjual sebuah ebook (produk
digital) berkaitan cara menjana pendapatan
berterusan melalui internet dan bagaimana anda
boleh melakukannya dengan menuruti langkah demi
langkah yang ringkas.

Di dalam ebook ini juga, saya memperkenalkan
"Kiosk", sebuah perkhidmatan 'webhosting' yang
merupakan resepi penting untuk membina laman
web profesional, yang saya gunakan di
http://www.ZamriNanyan.com

Laman web untuk perkhidmatan 'webhosting' ini
ialah http://www.wwkiosk.com/members/specialoffer

Yang menariknya, Kiosk juga merupakan sebuah
MLM internet di mana saya akan mendapat komisyen
sekiranya saya memperkenalkan pelanggan yang baru
kepada Kiosk melalui laman web affiliate yang
saya berikan di atas.

Jadi, anda boleh lihat di sini bahawa saya akan
mendapat wang hasil jualan ebook "Online Profits
Made Simple" sebelum saya memperkenalkan MLM
internet saya kepada pelanggan saya.

Sekiranya selepas membaca ebook ini dan pelanggan
saya mendapati yang kandungannya bermanfaat dan
Kiosk boleh membantu mereka untuk menjana
pendapatan berterusan di Internet, mereka akan
menyertai Kiosk di dalam kumpulan MLM saya.

Jika mereka merasakan yang ianya belum masanya
untuk mempraktikkan apa yang saya tulis di dalam
ebook "Online Profits Made Simple" saya itu,
ianya tidak mengapa kerana saya telahpun
memperolehi pendapatan daripada hasil jualan
ebook saya tersebut.

Kesimpulannya, menjual produk digital sebelum
menaja ahli baru ke dalam MLM internet anda
adalah satu cara yang menguntungkan.

Penajaan boleh berlaku secara otomatik dan jika
pelanggan nda tidak menyertai program MLM
internet anda, anda asih mampu menjana pendapatan
melalui jualan produk digital anda.

Oleh itu, fikirkan bagaimana anda boleh
aplikasikan lmu yang saya kongsi bersama di sini.

Mengenai Penulis

Zamri Nanyan adalah penulis buku "The Ultimate
Blueprint of Internet MLM Success" dan beliau
mempunyai minat yang amat mendalam terhadap
bidang MLM Internet. Lawati laman web beliau
http://www.rahsiamlm.com/index.php?ref=arjunagt dan
http://www.RahsiaMLM.com untuk mendekati beliau
dengan lebih rapat.

[Ebook "Online Profits Made Simple" sedang melalui
proses penterjemahan dari Bahasa Inggeris kepada
Bahasa Malaysia. Nantikan kemunculan ebook ini
dalam Bahasa Malaysia dalam masa terdekat]

No comments: